Κυριακή 8 Αυγούστου 2010

Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ...ΤΩΝ... .ΖΩΩΝ .....ΕΙΝΑΙ....ΕΓΚΛΗΜΑ.....

Εγκαταλείπουν ..τα..ΖΏΑ....με..ΑΔΙΑΦΟΡΊΑ ...στο ..Δρόμο
Χωρίς..τροφή..Χωρίς..νερό..κοιτάζουν..με τρομαγμένα..μάτια
κοιτάζουν..τους ..Περαστικούς..και Ζητάνε..Βοήθεια..και Αγάπη
Για τι...Παίρνεται..ζώα..και ..μετά..τα..πετάτε..στο ..δρόμο..
Υπάρχει..πια..μια...Απάνθρωπη..συμπεριφορά...
που..δυστυχώς..τα ..τελευταία..χρόνια....στη..Χώρα μας
Έχει....πάρει..Μεγάλη..Έκταση.....Λυπηρό ..Φαινομενο
τα ..Καημένα..τα..Ζώα...Ψαχνουν ..Τροφή..
Πέφτουν..πάνω  στο..Βασανιστή..τους ..και
Χάνουν..με ..Τραγικό..Τρόπο..τη..ΖΏΗ..τους
Καθημερινές..Ιστορίες...στην Πόλη ..μας.....και..Όχι..Μόνο

ΕΛΕΝΗ..ΑΝΟΥΣΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology