Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

ΕΙΝΑΙ.. ΑΠΆΝΘΡΩΠΟ..ΝΑ.. ΒΑΣΑΝΊΖΟΥΜΕ..ΤΑ.. ΖΏΑ...

ΈΚΑΝΑ.. ΑΥΤΉ..ΤΗΝ.. ΣΕΛΊΔΑ..ΓΙΑ.ΝΑ.. ΠΡΟΣΠΑΘΉΣΩ..
ΝΑ... ΥΠΟΣΤΗΡΊΞΩ..ΤΑ.. ΥΠΈΡΟΧΑ...ΚΑΙ.. ΤΡΥΦΕΡΆ..
ΠΟΝΕΜΈΝΑ.....ΖΩΑ..ΠΟΥ..ΤΑ.. ΒΑΣΑΝΊΖΟΥΝ...
ΟΙ.. ΆΝΘΡΩΠΟΙ..... ΜΈΧΡΙ..... ΘΑΝΆΤΟΥ.....
ΣΕ..ΟΛΗ..ΤΗ.. ΧΩΡΆ... ΣΥΜΒΑΊΝΟΥΝ...ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΆ..ΓΕΓΟΝΟΤΑ         .ΠΟΥ..ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ.. ΠΡΟΚΑΛΟΎΝ.. ΠΛΗΓΏΝΟΥΝ
ΚΆΘΕ.. ΠΟΛΙΤΙΣΜΈΝΟ.. ΆΝΘΡΩΠΟ.. ΔΙΑΣΎΡΟΥΝ..ΤΗ.. ΧΩΡΆ..ΜΑΣ
ΚΑΙ.... ΜΑΤΏΝΟΥΝ..ΤΗΝ.. ΨΥΧΉ..ΜΑΣ.......Η.. ΕΓΚΑΤΆΛΕΙΨΉ..
ΕΙΝΑΙ.. ΒΆΡΒΑΡΗ..... ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ... ΜΟΝΆ.. ΤΡΟΜΑΓΜΈΝΑ
ΚΑΤΑΛΉΓΟΥΝ..ΣΤΑ.. ΧΈΡΙΑ..ΤΟΥ.. ΒΑΣΑΝΙΣΤΉ..ΤΟΥΣ..
.ΑΣ... ΒΟΗΘΉΣΟΥΜΕ...ΕΝΑ. ΜΟΝΑΧΙΚΌ.. ΖΏΟ...
ΠΟΥ..ΕΧΕΙ..ΤΗΝ.ΑΝΑΓΚΗ..ΜΑΣ..
ΕΛΕΝΗ..ΑΝΟΥΣΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology