Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΠΟΤΈ..ΘΑ.. ΤΙΜΩΡΗΘΟΎΝ..ΟΙ.. ΔΟΛΟΦΌΝΟΙ.ΤΩΝ.. ΖΩΏΝ..

Κάθε.. μέρα....με.. θλίψη..και.. οργή..
παρακολουθούμε..τον.. Βασανισμό..των.. Ζώων
σε.. όλη..την.. επικράτεια... από..την.. Πέλλα
μέχρι..την.. Κρήτη.... είναι..πια... Επικίνδυνη
και.. Εξοργιστική..η.. Ανάρμοστη.... Συμπεριφορά..
Σήμερα..σε.. όλο..το.. Διαδίκτυο.. δημοσιεύτηκαν
τρομακτικές .. φωτογραφίες.. μαθητές.. κρέμασαν
μια.. δυστυχισμένη.. Γάτα...το.. ζώο.. ξεψύχησε
στα.. χέρια..των.. βασανιστών..του....
στην .. Κρήτη.. ένας.. βοσκός.. τύφλωσε .. Σκυλί του
και.. πρόβαλε..μια.. δικαιολογία.. ότι..του.. έφαγε..
μια.. κότα..και.. αυτός.. ΤΎΦΛΩΣΕ..το.. ΖΏΟ..
Στις..13.. Δεκεμβρίου.. γίνεται..η.. ΔΙΚΉ....
Ο.. Νόμος.. υπάρχει..και.. πρέπει..να.. εφαρμοστεί
οι.. ΦΙΛΌΖΩΟΙ..σε.. όλη..την.. Ελλάδα.. περιμένουν
με.. Αγωνία..την .. απόφαση..του.. ΔΙΚΑΣΤΗΡΊΟΥ
Αυτά..τα.. γεγονότα.. δημιουργούν..σε.. όλους....
μια.. ατμόσφαιρα..και..μια.. αίσθηση.. ότι..δεν.. υπάρχει
κανένας.. Σεβασμός..και...Αγάπη..για..τα..Ζωα..
και..η.. Χώρα..μας.. Διασύρεται.. Διεθνώς....


Ελενη  Ανουσακη







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology