Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Ο ΒΑΣΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΖΩΏΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΆ ΜΑΣ

Η  Αγάπη για τα Ζώα είναι δείγμα  Πολιτισμού,
σεβασμού   και πάνω  από  όλα υποχρέωση
για κάθε πλάσμα που έχει την  ανάγκη  μας .
Από μικρή  έμαθα να προστατεύω τα  ζώα .
Είχα πάντα  ζώα και έπαιξαν   μεγάλο  ρολό
στη  ζωή  μου , δίνοντας  μου  απέραντη χαρά 
Σήμερα, έχω λύπη με αυτά  που  συμβαίνουν .
Νοιώθω ντροπή , τα ζώα  να βασανίζονται
από τους  ανθρώπους  και  κάνεις  να  μην 
τιμωρείται  , ενώ  οι  νόμοι  υπάρχουν.
Τα τελευταία γεγονότα από τις υπηρεσίες
Του Δήμου της Αθήνας , είναι τραγική απόδειξη.
Οι  φωτογραφίες έκαναν τον γύρω του κόσμου
και διέσυραν  διεθνώς  τη χωρά μας .
Τα φιλοζωικά σωματεία, ζητάνε να  μάθουν
για την τύχη του άμοιρου ζώου , που αιμόφυρτο
το χτυπούσαν στη μέση του δρόμου .
 Ζητάνε να το υιοθετήσουν Φιλόζωοι  πολίτες .
Αγωνίζονται ολομόναχα τα ζώα στους δρόμους
Δίνουν μάχη  καθημερινά για να  βρουν τροφή
και  συμπαράσταση  η πόλη  έγινε  αφιλόξενη
για τους αδέσποτους φιλους  μας που 
αξίζουν την   αγάπη  μας και την   φροντίδα μας 

Βοηθήστε  τα ΑΔΕΣΠΟΤΑ  ΖΩΑ
Βοηθήστε  να βρουν  ΑΓΑΠΗ και ΦΡΟΝΤΙΔΑ


Ελένη  Ανουσάκη 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology