Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ

Τα  Ζώα  είναι  οι  φίλοι  μας
Τα  Ζώα  έχουν  συναισθήματα
Τα  Ζώα  έχουν  τρυφερή  ψυχή
Τα  Ζώα  έχουν  ψυχική  ευγένεια
Τα   Ζώα  είναι κοντά στον άνθρωπο
τα  Ζώα   αισθάνονται  την  αγάπη  μας
τα  Ζώα   νιώθουν λύπη  και  πικρά
Όταν  τα  βασανίζουν  οι  άνθρωποι
σε  κοιτάζουν  στα μάτια  και κλαίνε .
Μην   βασανίζεις τα ζώα  ΑΝΘΡΩΠΕ
Όλοι  κατοικούμε στον  ίδιο  πλανήτη 
Όλοι  έχουν  δικαιώματα και  υποχρεώσεις
Βοηθήστε   τα  αδέσποτα   έχουν  την ανάγκη  μας
Η  Αγάπη  για τα Ζώα είναι  Πηγή  Ζωής
Πολιτισμού  Σεβασμού Τρυφερότητας
Και  Ψυχικής  Ομορφιάς .

Ελένη  Ανουσάκη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology