Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ..ΚΑΝΕΙ..ΜΕΓΑΛΟ..ΕΡΓΟ..ΓΙΑ.ΤΑ...ΖΩΑ..

Δυο  σκύλοι που από τη γέννησή τους παλεύουν καθημερινά για επιβίωση. Ψάχνοντας για φαγητό, για προστασία και για ένα χάδι. Αν και έγιναν προσπάθειες υιοθεσίας τους και μέσω της Φάρμας, τα δύο σκυλάκια συνεχίζουν να απειλούνται καθημερινά από κάποιους που τους ενοχλεί η ύπαρξή τους, έστω κι αν αυτή είναι στο δρόμο! Δημοσιεύουμε την έκκληση φιλόζωων που οι ίδιοι αδυνατούν να τα υιοθετήσουν λόγω υπερπληθυσμού αδέσποτων ζώων που φιλοξενούν ήδη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology