Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

Ο UGGI ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΧΑΛΙ

Ένα  υπέροχο  σκυλί  είναι ο  πρωταγωνιστής της   ταινιας   THE  ARTIST
Ένα  χαριτωμένο  ζώό  που  έκλεψε  τις  καρδιές  όλων . ΜΠΡΆΒΟ  ΑΓΚΙ
Η ταινία  ήταν  υποψηφία  για 10 ΌΣΚΑΡ  τις  εντυπώσεις  όμως τις  έκλεψε
Ο  παιχνιδιάρης  σκύλος  χάρισε  χαμόγελα  στους  φωτογράφους
 και ήταν  ο  πρωταγωνιστής  της  βραδιάς το twitter  και  το facebook
βοούν  υπέρ  του Αγκι  και ο  τετράποδος  φίλος μας  είναι όλο χαρά
βοήθησε  σημαντικά την  προώθηση της  ταινίας  THE ARTIST
Ο πρωταγωνιστής της  ταινίας  ΖΑΝ ΝΤΙΖΑΡΝΤΕΝ πάντα μαζί
με τον χαριτωμένο  ΑΓΚΙ στο  πλευρό  του στο  κόκκινο  χαλί .
Κάθε Φιλμ χρειάζεται ένα χαριτωμένο σκυλί .και  έδωσε λάμψη
στην  πρεμιέρα  με  τα γαβγίσματα  του . ΜΠΡΆΒΟ  ΦΙΛΕ OGGI
ΤΟ BLOG ΤΑ  ΖΏΑ ΕΊΝΑΙ ΦΊΛΟΙ  ΜΑΣ  Εχουν  ένα  μικρο αλλά
 εντυπωσιακό  αφιέρωμα Ο  UGGI  ΣΤΟ  ΚΌΚΚΙΝΟ  ΧΑΛΊ..
η  ταινια  του σκηνοθέτη ΜΙΣΕΛ ΧΑΝΖΑΒΙΣΙΟΥΣ   με τον
 ΖΑΝ ΝΤΙΖΑΡΝΤΕΝ ΚΑΙ ΤΟΝ  ΑΓΚΙ  είναι  μια  μεγάλη  επιτυχία .

Ελενη  Ανουσακη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology