Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

Άρθρo Πρώτo 
Όλα τα ζώα γεννιούνται με ίσα δικαιώματα στη ζωή και στη δυνατότητα ύπαρξης.
 

Άρθρο Δεύτερο 
1. Ο άνθρωπος οφείλει να σέβεται τη ζωή κάθε ζώου.
 
2. Ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο και δεν μπορεί να εξοντώνει ή να εκμεταλλεύεται τα άλλα είδη του ζωικού βασιλείου. Αντίθετα, οφείλει να χρησιμοποιεί τις γνώσεις για το καλό των ζώων.
3. Κάθε ζώο δικαιούται φροντίδας, προσοχής και προστασίας από τον άνθρωπο.
 

Άρθρο Τρίτο 
1. Κανένα ζώο δεν πρέπει να υποβάλλεται σε κακομεταχείριση ή απάνθρωπη συμπεριφορά.
 
2. Αν η θανάτωση ενός ζώου θεωρηθεί υποχρεωτική πρέπει να γίνει στιγμιαία, ανώδυνα και χωρίς καμιά πρόκληση αγωνίας του ζώου.
 

Άρθρο Τέταρτο 
1. Κάθε ζώο δικαιούται να ζήσει στο φυσικό του χώρο (γη, θάλασσα, αέρας) και να αναπαράγεται σύμφωνα με τους φυσικούς νόμους.
 
2. Η στέρηση ελευθερίας του ζώου ακόμη κι αν γίνεται για μορφωτικούς σκοπούς είναι αντίθετη προς τη διακήρυξη δικαιωμάτων αυτού.
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology