Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΖΩΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΦΙΛΙΑΣ


Καλημέρα  σας Φίλοι και Φίλες
Καλό μήνα και Καλό χειμώνα
Το
Blog Τα Ζώα είναι Φίλοι  μας
θέλει να προσεγγίσει μέσα από
τις φωτογραφίες του και τα κείμενα
του με ευαισθησία και σεβασμό την
παιδική ηλικία να φέρει τα παιδιά
κοντά στα Ζώα ειδικά στα Αδέσποτα
μόνο από αυτή την ηλικία τα παιδιά
θα καταλάβουν πόσο καλό κάνει
η Αγάπη των Ζώων στην παιδική
ψυχή  είναι πολύτιμη η φιλία τους
και κάνει ευτυχισμένους τους μικρούς
και τους μεγάλους ας μάθουμε όλοι
ότι  τα Ζώα είναι οι πιο καλοί μας φίλοι


Ελένη Ανουσάκη
Αθήνα Σεπτέμβριος 2012



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Powered By Blogger

Τα Ζώα ειναι Φιλοι μας


Ο Γκούφη ήταν ο καλύτερός μου φίλος.

Η αγαπημένη μου Φρίντα ήταν η πρώτη μου σκυλίτσα

το ΓΑΤΑΚΙ σωθηκε απο ΒΟΗΘΕΙΑ ζωοφιλου

ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ !

Καλοί μου φίλοι,

Ας κοιτάξουμε με Aνθρωπιά και
Aγάπη αυτά τα Yπέροχα Zώα που
κάποιοι τα σκοτώνουν, τα γδέρνουν
και φορούν το δέρμα τους.

Γράψτε μας το σχόλιό σας στο:zoofil@otenet.gr

5 Νοεμβρίου 2008

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

H Ολίτσα.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Ο Γκούφι.......ΜΟΥ

Journal of Animal Ecology